Wizz Air kontakt

Wizz Air je letecká spoločnosť, ktorú prakticky nemôžete kontaktovať. Oficiálne môžete použiť len telefónne číslo 900 140 940 s poplatkom 0,6 eur za minútu. Hovory sa vybavujú len v angličtine.
Kontakt prostredníctvom sociálnych sietí nie je možný.
Zostali nejaké otázky?
Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k článku...
10 komentáre
Je naozaj nemožné aktualizovať text? 1. sú tam dve telefónne linky, 2. nie je tam odkaz na kontaktný formulár, 3. niekedy sa dá Wizz kontaktovať cez Messenger.
Myslím, že odpoviem sám za seba.
Blíži sa vyhynutie
Nechcem byť poslom zlých správ, ale ak zamestnanci letiska štrajkujú, nemáte nárok na odškodnenie od spoločnosti Wizz. Ak spoločnosť Wizz nepotvrdila zrušenie letu, radšej zavolajte na letisko, na ktoré máte letieť, ako to je. Chápem, že ste naštvaní, ale toto je Wizz.
Vyzerá to, že niektoré lety z Grécka už nie sú v tomto termíne v ponuke spoločnosti Wizz. Volanie na letisko asi nebude úplne užitočné - kým ho Wizz nezruší, tieto lety sa aj tak nedajú zmeniť.
Naštvanosť často zahmlieva úsudok - inak neviem, prečo by niekto nadával na Wizz na úplne cudzej webovej stránke a ešte si nárokoval odškodnenie, na ktoré nemá nárok.
A tak sa zábava skončila - hysterická Grékyňa urazene odišla.
A práve sa to stalo zaujímavým :-)
Nechápem, prečo sem tá pizda vôbec prišla fňukať, keď musela dobre vedieť, čo sa chystá a prečo. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
To isté platí aj pre mňa, 28. februára mám letieť o 09:45 z Atén do Budapešti a potom mám v Budapešti prestúpiť na let do Londýna s Ryanairom. Počul som, že v ten deň štrajkujú letoví dispečeri. Od spoločnosti wizz air som nedostal žiadnu správu o zrušení letu, môžete mi prosím poradiť, či bude môj let zrušený.
Mal som let 7:55, prišiel som o 5:00 ráno. odbavil som sa a čakal som na otvorenie brány.
O 5 minút som si išiel vziať vodu do fľaše a povedali mi, že brána je zatvorená a nedovolili mi prejsť. urážali ma, zvyšovali hlas a boli veľmi drzí.
Bola to veľmi zlá skúsenosť a zmeškala som let.
Jedná sa o tento hotel https://www.booking.com/Share-mzYRS0x
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd in transit Area- Onwards Boarding Pass Required
Prosím Vás, v Budapešti mame objednaný hotel priamo na letisku. Z hotela nám písali, že ak vyjdete vonku tak už dovnútra sa nedostaneme a máme kontaktovať nášu leteckú spoločnosť, viete nám prosím pomôcť?
Čo je to za hotel?

Ako si myslíte, že vám pomôže cestovný server ?
Možno by niekto dokonca prispel radou, keby nešetrila podrobnosťami. 😉
Jedná sa o tento hotel https://www.booking.com/Share-mzYRS0x
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd in transit Area- Onwards Boarding Pass Required
Z hotela mi kázali kontaktovať cestovnú spoločnosť, keďže vraj ak prešvihnem hotel a prejdeme ďalej ako máme spätne sa do hotela nevieme vrátiť.

Podľa rezervácie sa hotel nachádza v termináli A, prst D, vedľa salónika Pearl Lounge, za imigračným úradom.
No nie je to v Budapešti, ale zrejme v Abú Zabí. Som jediný, kto v tom prvom príspevku vidí Budapešť?

Samozrejme. AUH prekvapený. Mám pocit, že respondentka doteraz nepochopila, kam píše.
Takže okrem toho, že to nie je Budapešť, ani nechápem, v čom je problém autora otázky. Že pri prevoze zmeškala vstup do hotela? Je vôbec v tranzite? Ale teraz už aspoň viem, že letí BUD-AUH so spoločnosťou Wizz. 😆
Vyzerá to tak, že letí niekam ďalej a zrejme bude nocovať v Abú Zabí, kde si rezervovala tento hotel. A - predstavivosť pracuje - možno má dlhšie medzipristátie a chcela si pozrieť mesto, než zaspí.
Ale stále neviem, v čom je problém.
Áno, preklepla som sa a pri dnešných všetkých vybavovačkach s hotelom v Budapešti som sa doplietla a nenapísala som Abu Dhabi, ale Budapešť. Z hotela napísali, že nemôžem prejsť imigráciou, pretože sa k hotelu nedostanem už a teda mám kontaktovať leteckú spoločnosť aby som sa k batožine dostala predom. Neviem si to vôbec predstaviť ako to bude prebiehať a kde riešiť tieto náležitosti s leteckou spoločnosťou. Ďakujem za všetky info.
Aha, takže je to tranzit-netranzit so samostatnými lístkami (v najlepšom prípade) a nutnosťou opätovnej kontroly batožiny, ale to by nemal byť problém, vrátiť sa na iný lístok - ak existuje. Druhou možnosťou je jednoducho nebrať so sebou zapísanú batožinu. A nakoniec: Wizzair má telefónnu linku (pravda, nie je lacná).

Alebo si vziať iný hotel?
Možno by sa mohol zrušiť...
Rezervoval som si let, ku ktorému som pridal členstvo v klube WIZZ CLUB, ale členstvo v klube WIZZ CLUB sa na tento let neuplatnilo! Čo mám urobiť, aby sa toto zaplatené predplatné aktivovalo.
"10,00 € zľava na letenky od 19,99 € "
Dobrý deň,
Ako môžem vykonať zmenu letu.
Nemôžem nájsť kontaktný telefón
Najlepšie na webe. Telefón vás vyjde draho. www.wizzair.com Číslo je uvedené v sekcii Pomoc. Aj v aplikácii.
Podal som žiadosť o vrátenie peňazí. Do dvoch dní som dostal 7 rovnakých listov od spoločnosti WIZZ AIR, v ktorých ma žiadali o sken platobného dokladu. Na listy som okamžite odpovedal zodpovedajúcim spôsobom, ale neprestávajú mi ich posielať. Čo mám robiť?
Vytvorenie nových sťažností prostredníctvom formulára. Ak to nepomôže, obráťte sa na príslušný miestny úrad. Spoločnosť Wizzair má široký repertoár únikových manévrov.
Dostal niekto peniaze od wizz späť?
Musíte opísať konkrétnu situáciu.