easyJet v kocke

easyJet je významný európsky nízkonákladový dopravca. Jeho činnosť sa sústreďuje najmä v západnej polovici Európy.
EasyJet prevádzkuje flotilu výlučne lietadiel Airbus A319 a A320 v typickom oranžovom sfarbení.
Z právnych a regulačných dôvodov prevádzkuje spoločnosť easyJet niekoľko samostatných spoločností, ktoré majú rôzne kódy IATA/ICAO uvedené pred číslom letu alebo na letiskových tabuliach:
- easyJet UK (U2/EZY)
- easyJet Europe (EC/EJU)
- easyJet Switzerland (DS/EZS)

Získajte ďalšie tipy na lietanie s easyJet
Či už letíte s easyJet prvýkrát alebo opakovane, pozrite si naše praktické tipy a odporúčania:
Zostali nejaké otázky?
Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k článku...
2 komentáre
Aplikácia easyJet (Android) sa prepne do nemčiny. Stalo sa to aj niekomu inému? Ak áno a viete, ako ju zmeniť na anglickú alebo českú, budem rád za návod. Bohužiaľ sa mi to nepodarilo vyriešiť (nepomohlo ani preinštalovanie).
áno, bolo to tak (iphone). A tiež sa mi nepodarilo vyriešiť ....táto aplikácia sa úplne zmenila so zmenou na nemčinu...väčšina odkazov potom smerovala na webové rozhranie...i check in... Scheiße :)
update: dnes som to preinštaloval znova a je to pre zmenu v angličtine..stále kombinácia aplikácie a webu...
Stalo sa to, neviem. Už som im písal na FB, zatiaľ bez odpovede.
EDIT: teraz vidím, že je tam nová verzia.
Prosím, poraďte skúsenejším: nedarí sa nám kúpiť letenky Easyjet - pri pokladni to vždy hlási chybu. Skúšali sme karty Visa a Master, rôzne prehliadače a počítače, na chate nám odporučili aplikáciu, tak sme vyskúšali aj tú a stále sa objavuje tá istá chyba. Neviete niekto, v čom by mohol byť problém? Musíme letieť v pondelok... Kúpili by ste si letenku od sprostredkovateľa v podobnej siruácii?
Dobrý deň, deje sa mi to isté, vyriešili ste tento problém nejako? Ďakujem.
Mal som rovnaký problém. Nakoniec som si kúpil letenky od spoločnosti Ryanair. Inak si pozrite vlákno Lety - easyJet.
Ďakujem, pozrel som sa, nakoniec som si kúpil lístky o niekoľko stoviek viac cez Booking... dosť zúfalý...
Rovnaký problém. Nedá sa kúpiť cez webovú stránku alebo aplikáciu. Skúšal som rôzne karty a rôzne meny. Komunikoval som s nimi prostredníctvom podpory. Dostal som sa cez robota k osobe na linke. Diskusia o probléme v angličtine s podporou vytlačiť screns z webovej stránky. Nakoniec ponuka na vystavenie ticketu cez podporu. Ale- pôvodná cena za 2 lístky 72€,ponuka so zľavou 120€,poslali ich do čerta- upravili cenu na 80€.naštval som sa a kúpil som ich inde čo som im ukázal na print screene a požiadal o písomné vysvetlenie problému. Som zvedavá či sa mi ozvú.
Neviem, či to už opravili (v predchádzajúcich týždňoch som sa o platbu nepokúšal), ale teraz som bez problémov zaplatil kartou Wise (na webovej stránke).