easyJet odbavenie

Na let easyJet sa môžete odhlásiť online a na letisku. Bezplatná je však len prvá možnosť.
Online odbavenie
Online odbavenie je u spoločnosti easyJet veľmi jednoduché. Všetko, čo potrebujete, je počítač alebo mobilný telefón a údaje o cestovnom doklade. Prejdite na stránku easyjet.com a po odbavení si vytlačte alebo uložte palubný lístok do telefónu. Na preukázanie vstupu budete potrebovať hlavne QR kód - musí byť čitateľný.
Odhlásiť sa môžete 30 dní až 2 hodiny pred odletom.
Ešte nemáte vybratý hotel? Získajte zľavu na stránke booking.com
Ak počas tejto doby vykonáte akékoľvek zmeny, napríklad pridáte batožinu, musíte sa zaregistrovať znova.
Výber miesta
Konkrétne miesta v lietadle si môžete vybrať pri rezervácii letenky, kedykoľvek v aplikácii Spravovať moju rezerváciu alebo počas online registrácie.
Za sedadlá sa účtujú rôzne sumy v závislosti od konkrétneho letu a samotného miesta v lietadle. Drahšie miesta sú v prednej časti lietadla a v uličkách s núdzovými východmi, ktoré majú viac miesta na nohy.
Cena za výber miesta sa pohybuje od 8 eur do 12 eur.
Ak vám je jedno, kde budete sedieť, výber sedadla vynechajte a nechajte systém, aby vás automaticky usadil kdekoľvek v lietadle zadarmo. Náhodné pridelenie sedadiel sa zvyčajne prideľuje skupinám spoločne - systém vás zámerne neposadí.
Zostali nejaké otázky?
Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k článku...
5 komentáre
Dobré popoludnie
Registroval som sa na registráciu pomocou mobilnej aplikácie
pri registrácii sa nevyžadovali údaje z pasu - len celé meno
Ak nechce, tak nechce.
Dobrý deň. Rezervoval som si letenku na 11. februára cez aplikáciu Kiwi.com, ale nemôžem sa prihlásiť online a hlási mi to chybu. Čo mám robiť, ako sa môžem prihlásiť online na webovej stránke spoločnosti easyJet (číslo rezervácie e)?
Po prvé: kontaktujte Kiwi (otázkou je, či to bude mať nejaký zmysel).
Po druhé: poučte sa zo svojej chyby a už nikdy nič od Kiwi nekupujte.

V ideálnom prípade prostredníctvom aplikácie Kiwi a správ požiadajte zákaznícku podporu o zaslanie kódu PNR vašej rezervácie a oni vám ho nakoniec pošlú. Je pravda, že bot si s vami najprv vymení niekoľko správ, ale malo by to fungovať.
Ďakujem, mám tento kód, ale keď zadám číslo rezervácie, ktoré mi poskytla spoločnosť Kiwi, stránka napíše, že údaje sú nesprávne.
Potom opäť kontaktujte Kiviov.
Ďakujeme vám za pomoc. Fungovalo to. Webová stránka spoločnosti easyJet má technické problémy. Možno bude niekto tieto informácie potrebovať.

Ďakujeme za spätnú väzbu!
Ako sa môžem s niekým zaregistrovať samostatne? Bez výberu konkrétneho miesta?

https://www.easyjet.com/ Odbavenie môžete vykonať na webovej stránke leteckej spoločnosti. Výber konkrétneho sedadla môžete preskočiť.
Veľmi pekne vám ďakujem.
Náhodné prideľovanie sedadiel funguje aj pred odbavením. Nepamätám si, koľko hodín pred odletom nám to pridelilo miesta, ale predpokladám, že to mohlo byť asi 6 hodín. Oni naozaj neprideľujú.
Stalo sa niekomu, že sa mu v aplikácii nenačítal palubný lístok? Koliesko sa stále točí, ale BP sa jednoducho nenačíta. Má s tým niekto skúsenosti?